donderdag 31 december 2009

2008 Joy (23)

Toen ik hoorde dat jij opvang zocht was het even moeilijk. je zou hier als grote teef vast niet passen, maar wat vond ik jou leuk. En je kwam toch en het ging prima; zorgen om niets. Je kreeg de naam Joy. Een hond vol vreugde, een hond vol "Christmas Joy" die ook mij blij maakte. Iedere keer als ik je zag dan wilde ik zingen van "hai Pippi Langkous" vanwege je prachtige Pippi oren. Een hond die veel beweging nodig had en nog opvoeding maar verder braaf en speels en rustig in huis. Geen wonder dat je al heel snel reactie kreeg en zo ben je aan het einde van het jaar ook een geluksvogeltje geworden.

directe herplaatsing vanwege emigratie/werk maart 2010 maar ook op haar nieuwe adres gaat het gelukkig super met Joy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.