zondag 24 januari 2021

2021 (591) Eline

Eline werd mager en onder de vlooien in oktober 2019 naar het asiel in Spanje gebracht want volgens haar baasje had ze wat onvergeeflijks gedaan door kippen te pakken. Nooit geënt, niet gechipt en vermoedelijk nooit vriendelijk bejegend door haar baas. In mei 2020 bekeken maar nog wel een projectje dus ondanks dat we potentie zagen haar toch nog niet laten komen. Maar ze verdiende het zo om nu na meer dan een jaar asiel een plekje te krijgen met de aandacht om te kunnen bloeien. Eline deed haar best onzichtbaar te zijn maar als ik niet keek zag ik haar spelen want ze kon ook vrolijk zijn. Altijd in mijn buurt maar liep als geslagen weg als ik naar haar keek. Maar als ik een ander hondje aaide dan wilde ze ook zo graag en kwam ze erbij. Gelukkig zagen de adoptanten van Harry Potter/Vinnie dat Eline een maatje als Vinnie nodig had in haar leven. Zodoende mocht dit schatje na 2 weken opvang door naar een eigen huisje om verder op te bloeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.