zaterdag 3 maart 2018

2018 Trompa

 
Je kwam terug van een korte adoptie omdat je niet met het andere hondje zou kunnen. Hier in de roedel kon je prima met alle honden overweg. Lang duurde het voor je een leuke reactie kreeg maar vandaag heb ik je opnieuw uitgezwaaid. Je komt bij 2 kleine hondjes te wonen en mag mee naar het werk en zult aandacht krijgen maar ook sturing want eigenwijs bull hoef je echt niet altijd je zin te krijgen. Lekker kuieren op de golfbaan waar je baasjes werken en hopelijk dan wat meer beweging wat voor je gezondheid en oude stijve pootjes alleen maar goed is denk ik want nu bewoog je hier door de omstandigheden veel te weinig. Ik mis je maar wat ben ik blij voor je dat je nu eindelijk dat gouden pensioentje krijgt wat ik je zo onwijs gun. Veel geluk Trompa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.