maandag 9 augustus 2010

2010 (70) Flint

Als oudere pup was je gedumpt en een jaar later zat je nog in het asiel dus ik had om je gevraagd. Je leek me heel vriendelijk en was toch erg mooi dus ik had de hoop dat het in opvang snel zou lukken om een goed thuis voor je te vinden. Aangenaam verrast was ik toen je ook nog werkelijk fantastisch karakter bleek te hebben.
Vriendelijk, rustig, aanhankelijk, tolerant, speels, wat onderdanig en dankbaar.
Wie jou zou adopteren zou echt in zijn handen mogen knijpen van geluk.
Een zalige hond die toch niet snel een geschikte reactie kreeg maar na bijna 3 maanden opvang is er voor jou nu ook een familie die jou helemaal zien zitten en waar je denk ik helemaal gelukkig zal gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.